loading...
مطالب جالب دنیای وب و خبرها
امامی بازدید : 39 سه شنبه 07 آذر 1402 نظرات (0)

ویپ (Vape) چیست؟ معرفی انواع ویپ، اجزا و نحوه کار دستگاه ویپ

در دنیای هیجان‌انگیز فناوری ویپ، انتخاب بهترین دستگاه برای ویپینگ ممکن است چالشی باشد. در این راهنما، به شما نکات حیاتی برای خرید ویپ را ارائه می‌دهیم تا بتوانید از تجربه بهتر ویپینگ بهره‌مند شوید.

1. شناخت نوع ویپ:

  • برای انتخاب بهترین دستگاه ویپ، ابتدا باید نوع ویپ مورد نظر خود را مشخص کنید. آیا به دنبال تجربه مشابه سیگارهای تنباکو هستید (MTL) یا ترجیح می‌دهید تنفس مستقیم و بخارزدایی قوی داشته باشید (DTL)؟

2. میزان نیکوتین:

  • مقدار نیکوتین در مایع ویپ می‌تواند بر تجربه شما تأثیرگذار باشد. اگر هدف شما کاهش نیکوتین یا حتی ترک سیگار است، توجه به مقدار نیکوتین و قابلیت کنترل آن در دستگاه ویپ بسیار اهمیت دارد.

3. باطری و عمر آن:

  • نوع باطری (داخلی یا خارجی) و طول عمر آن نقش مهمی در تجربه ویپ شما دارد. باید با توجه به نیازهای خود، دستگاهی با باطری مطلوب و زمان شارژ مناسب انتخاب کنید.

4. قدرت و توانایی تنظیم:

  • ویپ‌های قابل تنظیم توانایی تغییر قدرت (وات) و تنظیمات دمش را فراهم می‌کنند. این امکان به شما این امکان را می‌دهد که تجربه واپوریزه کردن را بر اساس ترجیحات خود بهینه‌سازی کنید.

5. کیفیت ساخت و متریال:

  • از کیفیت ساخت دستگاه و متریال‌های استفاده شده در آن اطمینان حاصل کنید. یک دستگاه با کیفیت، ماندگاری بیشتر و تجربه کاربری بهتری ارائه می‌دهد.

6. مطالعه نقد و بررسی‌ها:

  • قبل از خرید، نقد و بررسی‌های دیگران را مطالعه کنید. تجارب دیگران می‌تواند به شما در انتخاب بهترین دستگاه ویپ کمک کند.

نتیجه:

  • با رعایت این نکات، می‌توانید یک دستگاه ویپ مناسب برای خود انتخاب کنید که نه تنها به نیازهایتان پاسخ دهد بلکه تجربه راحت و لذت‌بخشی از ویپینگ را برای شما ارتقا بخشد. با انتخاب صحیح، می‌توانید به سلامتی خود اهمیت بدهید و لحظات لذت بخشی را با ویپینگ سپری کنید.

امامی بازدید : 47 سه شنبه 26 مهر 1401 نظرات (0)

در واقع طبق سه فاکتور مهم حجم کالا، زمان تحویل و قیمت، نوع حمل و نقل هوایی تعیین میشود. هیچ کدام از این سه فاکتور، نسبت به یکدیگر برتری ندارند ولی بسته به احتیاجات صاحبان کالا و افراد کاربرد دارد و امکان سهولت در جایه جایی کالا و افراد را فراهم میکند.

معرفی پروزا چارتر ویژه مسافر و کالا

زمانی که کلیه صندلی های یک هواپیما در اختیار یک شرکت هواپیمایی قرار میگیرد به آن پرواز چارتر می گویند. این پرواز غالبا برای مسیر های پرتردد کارایی دارد تا امکان رزو بیلت در هر زمان امکان پذیر باشد. در این روش از حمل و نقل  کوتاه ترین مسیر ها را انتخاب میکند تا در ترافیک هوایی قرار نگیرید. از مهمترین مزیت های روش چارتر میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مسیر کوتاه نسبت به سایر انواع روش حمل و نقل هوایی
  • امکان روز مدت دار
  • امکان روز گروهی
  • دربست اجاره کردن هواپیما برای مدت مشخص
  • کاهش در مصرف هزینه ها

معرفی پرواز سیستمی ویژه مسافر

پرواز سیستمی با پرواز چارتر در برنامه های زمانی، هزینه بیلت و شرایط سنی متفاوت هستند. به نحوی است که در پرواز سیستمی برنامه ها و هزینه پرواز در طول ماه مشخص بوده و امکان تغییر تاریخ بیلت برای مسافر وجود دارد ولی در روش چارت امکان تغییر تاریخ و ساعت بیلت به هیچ وجه وجود ندارد.

معرفی پرواز بازرگانی (ویژه حمل کالا)

یکی از انواع روش های حمل و نقل هوایی برای حمل کالا پرواز بازرگانی می باشد. حمل و نقل کالا به دو روش فریت و کارگو انجام می شود که روش کارگو از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشد. در روش کارگو حمل کالا به صورت دسته جمعی بوده و اشخاص میتوانند بارهای خود را به همراه دیگر مرسولات به مقصد ارسال کنند. این روش مطابق با استاندار های ایمنی و توسط هواپیماهای مخصوص باربری صورت می گیرد.

روش فریت مربوط به حمل کالاهای مسافرین می باشد که قصد سفرهای طولانی مدت را دارند و تجاری نمی باشد.بیشتر هواپیما ها قابلیت حمل کالا به صورت فریت را دارند.

مزیت ها و معایب حمل و نقل هوایی

مزیت های ارسال هوایی بار

  1. مهمترین مزیت حمل و نقل هوایی سرعت آن می باشد. که این ویژگی، حمل و نقل هوایی را از دیگر روش های حمل و نقل متمایز کرده است.
  2. از مزایای دیگر این روش ایمنی و امنیت بار می باشد. در داخل هواپیما آسیب چندانی به بار وارد نمیشود.

مشکلات ارسال هوایی بار

  1. از بزرگترین معایب این روش که موجب میشود شرکت کمتر زیر بار این روش بروند هزینه بالای این روش است. به همین دلیل مردم ترجیح میدهند از روش های دیگر برای حمل کالای خود استفاده کنند.
  2. مشکل دیگری که این روش دارد با هواپیما نمیشود هر کالایی را حمل کرد. کالاهایی با ابعاد متوسط و با حجمی سبک از طریق هواپیما قابل حمل می باشد.

آشنایی با مراحل انجام حمل بار هوایی

حمل بار هوایی دارای پیچیدگی های خاص خود است و میتوان به 3 قسمت آن را تقسیم کرد:

  • حمل هوایی بار از فرودگاه مبدا به فردگاه مقصد
  • انجام تشریفات ترخیص بارهوایی
  • انجام تشریفات حمل و نقل هوای برای صادرات

 

بررسی حمل هوایی بار از فرودگاه مبدا به فردگاه مقصد

بعد از انجام عملیات صادرات کالا توسط فروشنده، کالا تحت نظر گمرگ به هندلینگ ایرلاین تحویل داده میشود. و سپس حمل و نقل هوایی آغاز میشود. به این صورت که ایرلاین کالا را روی هواپیما بارگیری میکند و تا مقصد حمل میکند.

بررسی انجام تشریفات ترخیص بارهوایی

بعد از حمل کالا از فردگاه مبدا به فردگاه مقصد، ایرلاین، کالای مربوطه را  از طریق هندلینگ به انبار تحت نظر گمرک تحویل میدهند.

بررسی انجام تشریفات حمل و نقل هوای برای صادرات

یک فروشنده در مبدا و یک خریدار در مقصد برای هر بار هوایی که قصد ارسال آن را داریم وجود دارد. وقتی خریدار تایید نهایی را برای حمل بار به فروشنده میدهند. فروشنده اقدامات لازم را جهت صادرات بارهوایی از طریق کمرگ انجام میدهد.

معرفی انواع کالا در حمل و نقل هوایی

معرفی بارهای معمولی

بارهایی مثل پاکت ها، کتاب و نشریات، لوازم شخصی به جز لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل به جز شکستنی ها، محصولات پلاستیکی کارخانجات، لوازم ساختمانی، لوازم یدکی، ابزار آلات، صنایع دستی، لوازم الکتریکی مانند تلویزیون، کامپیوتر  و ... همگی جز بار های معمولی محسوب میشوند.

معرفی بارهای فاسد شدنی

بارهایی که در صورت نبود برخی از شرایط امکان فاسد شدن آن ها وجود دارد. محصولات لبنی، صیفی جات و سبزیجات ، انواع گوشت و ... که باید در محیط های سرد قرار بگیرند.

معرفی بارهای حجمی و سبک

بعضی  اوقات حجم محصولات بالا ولی وزن کمی دارند. برای محاسبه بارهای حجمی  از این فرمول استفاده میکنند.

600 / (طول*عرض *ارتفاع بار)

عدد بدست آمده را با وزن اصلی مقایسه کرده و عدد بزرگتر را برای محاسبه قیمت مدنظر قرار میدهیم.

معرفی بارهای خطرناکی

بعضی از بارها مثل مواد منفجره، گازهای قابل اشتعال، مواد مسری، اسیدها، مایعات قابل اشتعال، مواد رادیو اکتیو و ... که باید در بسته بندی های خاص و طبق قوانین سخت گیرانه انجام شود.

امامی بازدید : 46 جمعه 26 آذر 1400 نظرات (0)

کانادا کشوری است پهناور با مردمی مهربان، شهرهایی زیبا و مناظر طبیعی متنوع و فوق‌العاده، از کوهستان های پر برف‌و‌یخ یوکان، سواحل شرقی و کوهستان‌های کلگری گرفته تا جنگل‌های بارانی ونکوور. برای آشنایی با جاذبه‌های گردشگری  و راهنمای میانگین هزینه‌ها در سفر به کانادا این کشور زیبا، با ما همراه باشید.

کانادا کشوری است که جاذبه‌های گردشگری طبیعی متنوع و بی‌نظیری دارد و مقصد ایده‌آلی برای همه‌ی سلیقه‌ها است. کانادا به معنای واقعی کلمه، بهشتی برای عاشقان طبیعت است. این راهنمای سفر به شما کمک می‌کند که برای سفر به این کشور دیدنی و فوق‌العاده، برنامه‌ریزی کنید.

جهت ارسال کالا به کانادا با سایت آتا اکسپرس مراجعه فرمایید.

شهرهای کانادا
شهر تورنتو
تورنتو یک ابرشهر است که کاملا با حال و هوای شهرهای آمریکایی همخوانی دارد. این شهر در استان انتاریو واقع شده و بزرگترین شهر این استان و کشور محسوب می‌شود. تجمع فشرده و پرتعداد آسمانخراش‌ها در مرکز شهر یا داون تاون (Downtown) نزدیک‌‌ترین گزینه به شهرهای آمریکایی است و گستردگی شهر به حدی است که تنها طولانی‌ترین خیابان جهان می‌تواند به شکل یک نخ تسبیح، محله‌های مختلف را در این شهر به هم وصل کند.

تورنتو

شهر ونکوور
ونکوور (Vancouver)‏ شهریست در ایالت بریتیش کلمبیای کانادا که در حدود 125 سال پیش بنا نهاده شده است. ونکوور یکی از خوش آب و هواترین شهرهای کاناداست و از آنجا که شهر مورد علاقه ی توریستها نیز می باشد، میزبان توریستهای بسیاریست.

جمعیت بسیاری از مردم این شهر در مشاغل مربوط به توریسم مشغول به کارند بطوریکه صنعت توریسم اصلی ترین صنعت این شهر به حساب می آید. این شهر همواره در لیست “بهترین شهرهای جهان برای زندگی” قرار دارد. علت این موضوع کیفیت بالای زندگی در این شهر است.

مردم این شهر بسیار دوستانه و مودب با یکدیگر برخورد می کنند. با توجه به آمار مجله فوربز، ونکوور یکی از 10 شهر تمیز جهان است.اغلب بین ونکوور و تورنتو مقایسه هایی انجام می شود. به طور کلی می توان گفت، زندگی در ونکوور نسبت به تورنتو از اضطراب کمتری برخوردار است و احساس آرامش بیشتری در آن وجود دارد.

ونکور

شهر مونترال
مونترال یک شهر فرانسوی تمام عیار و پس از پاریس، بزرگترین شهر فرانسوی زبان در دنیا است. این شهر در ایالت کبک در شرق کانادا قرار دارد و بزرگترین شهر این ایالت و دومین شهر بزرگ کانادا محسوب می‌شود.

این شهر حال و هوایی بسیار متفاوت از تورنتو و دیگر شهرهای کانادا دارد و فرهنگ مردم آن یک فرهنگ محلی و منحصر بفرد است.مونترال کانادا بی تردید یکی از آن شهر ها است که هیچ گردشگری نمی تواند آن را نادیده بگیرد.مونترال به عنوان یکی از پرطرفدارترین شهر های جهان برای زندگی تبدیل شده است، و توسط مجله مونوکل به عنوان “سرزمین فرهنک کانادا” و “شهر طراحی” در یونسکو نام گذاری شده است.

مونترال جزو دومین شهر های شاد در جهان می باشد.مونترال مرکز کسب و کار کبک است و همچنین دومین شهر بزرگ کاناداست .بیش تر مردم مونترال به زبان فرانسوی صحبت می کنند و 66 درصد از ساکنان این شهر آن را زبان اصلی خود میدانند .

امامی بازدید : 36 چهارشنبه 13 مرداد 1400 نظرات (0)

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی، می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد که هر کدام می توانند نشانه معیوب بودن و یا خرابی بخش و یا قطعه ای از دستگاه ماشین لباسشویی به شمار آیند. آی پی امداد در این مطلب به شما یاری خواهد داد تا تک به تک علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی را بررسی نمایید و راهکار های لازم را در نظر بگیرید.

فهرست

  • علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی
  • آیا مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می باشد؟
  • آیا مسدود شدن شلنگ تخلیه علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می باشد؟
  • آیا خرابی پمپ تخلیه علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می باشد؟
  • آیا مسدود شدن مسیر خروجی آب زیر دیگ، علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می باشد؟
  • آیا خرابی برد یا تایمر دستگاه علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می باشد؟
  • بررسی علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی 

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی

علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی، می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. این امکان وجود دارد که خرابی و یا اشکال در بخشی از ساختار ماشین لباسشویی رخ داده باشد. از این رو به شما توصیه می کنیم که با آی پی امداد همراه باشید و علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی خود را مورد بررسی قرار دهید.

چنانچه از لباسشویی های ال جی استفاده می کنید و با خرابی در این دستگاه مواجه شده اید بهترین و عقلانی ترین راه برای شما بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی می باشد.

آیا مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می باشد؟

در جهت تخلیه آب ماشین لباسشویی، یک پمپ در ساختار این دستگاه تعبیه شده است که در چندین زمان مختلف در حین انجام یک برنامه، آب داخل ماشین لباسشویی را تخلیه می کند. در جهت جلوگیری از آسیب پمپ و نظافت لباسشویی یک فیلتر قبل پمپ نصب شده است تا کرک های لباسشویی و اشیا و کوچک مانند سکه، زیپ، دکمه و... را پیش از ورود و آسیب رساندن به آن متوقف کند. در صورتی که به دنبال علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی خود هستید، به شما توصیه می کنیم که این فیلتر را مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز آن را عیب یابی و تعمیر کنید. شما می توانید در این زمینه از تکنسین ها آی پی امداد کمک بگیرید.

آیا مسدود شدن شلنگ تخلیه علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می باشد؟

شلنگ تخلیه وظیفه دارد تا فاضلاب تولید شده توسط دستگاه از طریق این شلنگ به فاضلاب منتقل شود. اگر با مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی مواجه هستید، می توانید این شلنگ را مورد بررسی قرار دهید. امکان دارد علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی، انسداد شلنگ تخلیه باشد.

چنانچه از ماشین لباسشویی بلومبرگ استفاده می کنید بهترین راه برای تعمیر ماشین لباسشویی بلومبرگ شما استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ای محصول می باشد.

آیا خرابی پمپ تخلیه علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می باشد؟

پمپ تخلیه وظیفه دارد تا آب ماشین لباسشویی را تخلیه کند. در برخی از موارد دیده شده است که اشیا خارج شده از لباس از فیلتر آب تخلیه عبور کرده و به پمپ رسیده اند. همین امر باعث شکستگی پره های پمپ و آسیب جدی به پمپ تخلیه شده است. شما باید برای بررسی علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی، حتما پمپ تخلیه را مورد بررسی قرار دهید. همین طور می توانید از تکنسین های نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران کمک بگیرید.

آیا مسدود شدن مسیر خروجی آب زیر دیگ، علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می باشد؟

این امکان وجود دارد که علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی، گیر کردن تکه ای از لباس و یا جوراب در قسمت مجاری تخلیه باشد. این اتفاق زمانی می افتد که از طریق لبه های دیگ، وارد مجاری تخلیه قبل از فیلتر شده و باعث مسدود شدن مسیر خروجی آب و عدم تخلیه می شوند. شما می توانید برای بررسی این علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی، از یک تکنسین کمک بگیرید. چرا که باید دیگ ماشین لباسشویی به طور کامل باز شود و این کار نیاز به مهارت و تسلط کافی دارد.

کاربران گرامی؛ چنانچه لباسشویی زیمنس شما با خرابی مواجه شده است به شما توصیه می کنیم تا برای تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در محل از خدمات نمایندگی تعمیر این محصول بهره مند شوید.

آیا خرابی برد یا تایمر دستگاه علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی می باشد؟

برد یا تایمر ماشین لباسشویی به عنوان مغز و فرمانده اصلی این دستگاه به شمارمی آیند. این امکان وجود دارد که علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی، آسیب دیدن برد یا تایمر دستگاه باشد. توجه داشته باشید که این بخش از ساختار ماشین لباسشویی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و باید حتما توسط یک تکنسین و یا تعمیرکار ماشین لباسشویی عیب یابی و تعمیر آن انجام پذیرد.

بررسی علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی

همان طور که تا به این جای مطلب همراه ما بودید، متوجه شدید که علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی، به عوامل مختلفی بستگی دارد. چرا که ماشین لباسشویی از ساختار پیچیده ای برخوردار بوده و باید به صورت مجزا هر علت تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی، مورد بررسی قرار بگیرند. شما می توانید در این زمینه با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آی پی امداد تماس بگیرید و یا از تکنسین های این مجموعه درخواست کمک کنید.

 

امامی بازدید : 35 شنبه 09 مرداد 1400 نظرات (0)

بالکن شیشه ای تاشو یا همان شیشه بالکنی امروزه یکی از پر رایج ترین وسایل برای زیباسازی بالکن به شمار می رود. استفاده از شیشه بالکنی موجب شیک تر شدن فضای ساختمان شما خواهد شد و باعث می شود هیچ فضایی هدر نرفته و بتوانید از تمامی فضای بالکن خود استفاه کنید. با نصب شیشه بالکن به راحتی میتوانید در تمامی فصول سال از بالکنهای خود فضای امن و دلنشینی بسازید.

قیمت بالکن شیشه ای تاشو

بالکن شیشه ای تاشو چیست؟

بالکن شیشه ای تاشو یکی از جددیترین محصولات ساختمانی در سال های گذشته است، شیشه های تاشو به دلیل اینکه در یک سمت جمع می شوند و امکان استفاده  از فضاهایی مانند استخر، آلاچیق و بالکن و دیگر مکان ها در چهار فصل سال را محقق می کند بسیار پر استفاده و محبوب می باشد.

این سیستم طوری طراحی شده که پانل اول ثابت بوده و بقیه‌ی پانل ها متحرک می باشند و در ریل حرکت کرده و در انتها در کنار پانل ثابت قرار می گیرد. شیشه ها از نوع سکوریت نشکن به ضخامت ۸ میلیمتر می باشد.

اگر بالکنی کوچک دارید و یا می خواهید از بیشترین فضای بالکن خود استفاده کنید بهترین گزینه برای بالکن شما، شیشه بالکن تاشو است. بالکن شیشه ای تاشو یا در در طی زمان توانسته است محبوبیت و کارایی خود را به همه نشان دهد . به همین دلیل هر سال سهم بزرگ تری از بازار را به خود اختصاص می دهد. در این محصول از اتصالات غلتک بلبرینگ از جنس فولاد ضد زنگ استفاده میشود تا به اندازه کافی برای حمل پانلها مقاوم باشد.

امامی بازدید : 31 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)

فرانسه کشوری بسیار زیبایی می باشد که در جنوب غربی اروپا قرار گرفته است، می توان گفت که فرانسه با دارا بودن مساحتی غالب بر 643 کیلومتر مربع، بزرگ ترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ قاره اروپا محسوب می شود. لازم به ذکر است که فرانسه در همسایگی کشورهای مهمی همچون المان، سوئیس، ایتالیا، بلژیک و غیره واقع شده است.  کشور فرانسه با توجه به وسعت و موقعیت مکانی ای که دارد، دارای متنوع ترین وضعیت آب و هوایی می باشد و گردشگران می توانند انواع دشت ها، کوهستان ها، سواحل و رشته کوه های مرتفع را مشاهده کنند. خوب است بدانید که تنها سه کشور وجود دارد که از سواحل آن ها به دریای اطلس و برخی دیگر نیز به دریای مدیترانه راه دارند، یکی از این سه کشور فرانسه است و این  امر نشان دهنده وسعت زیاد این کشور می باشد. فرانسه بالغ بر 69 میلیون نفر جمعیت دارد و دومین کشور پر جمعیت اتحادیه اروپا می باشد. خوب است بدانید که مردم این کشور اغلب به زبان فرانسوی که زبان رسمی جمهوری فرانسه می باشد، تکلم می کنند. همچنین لازم به ذکر است که اغلب مردم فرانسه مسیحی کاتولیک می باشد، یعنی حدود 88 درصد کل جمعیت و بقیه مردم (حدود 12 درصد) را نیز مسلمان و مسیحیان پروتستان تشکیل می دهد. البته باید بدانید که حدودا 1 درصد از قوم یهود نیز در این کشور زندگی می کنند. نکته جالب در رابطه با مردم این کشور این است که تمامی آن ها با وجود تفاوت در نژاد و دین به یکدیگر احترام می گذارند.

مطالعه کنید: https://scorize.com/blog/

مردمی که به اصالتشان اهمیت میدهند


فرانسوی ها مردمانی مبادی آداب اجتماعی و خون گرم هستند. آنها از تکان دادن دست برای سلام کردن استفاده می کنند و همان طور که می دانید از کلمه معروف "Bonjour" برای سلام کردن و از کلمه "Au revoir" برای خداحافظی کردن استفاده می کنند.
مردمان فرانسه به زبان خود تعصب دارند و سعی می کنند در صحبت کردن از کلمات زبان دیگر کمتر استفاده کنند. رفتار اجتماعی مردم فرانسه با رفتار دوستانه و شخصی شان بسیار متفاوت است. آنها فقط اعضای خانواده و دوستان بسیار نزدیک خود را به اسم کوچک صدا می زنند.

غذای فرانسوی، طعمی که هرگز فراموش نخواهید کرد

غذا نقش مهمی در زندگی مردم فرانسه داردبه طوری که فرانسه را مهد آشپزهای حرفه ای و غذاهای خوشمزه می نامند. سبک منحصر به فرد فرانسوی ها، تزیین فوق العاده به همراه طمع آفرینی های منحصر به فرد و جدید، دقت زیاد در طبخ غذا؛ از ویژگی های این کشور است.

 

امامی بازدید : 41 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

بررسی هتل پوپا پالاس پوکت تایلند. در ادامه این مقاله از لست تورز همراه ما باشید...

هتل پوپا پالاس پوکت تایلند : هتل سه ستاره پوکت، یکی از بهترین هتل های پوکت در منطقه بی نظیر و توریستی پاتونگ است. توریست ها و گردشگران تور تایلند برای اقامت، تفریح و خرید از مرکز تجاری های خوب، منطقه پاتونگ را انتخاب می کنند. هتل سه ستاره پوپا پالاس پوکت نیز، یکی از هتل های خوب این منطقه بوده که علاوه بر هزینه کم و مناسب، امکانات و خدمات بسیار خوبی ارائه میدهد. سرویس دهی و پذیرش در هتل به صورت شبانه روزی است. از جمله خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوان به صندوق امانات، منشی تور، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل و دوچرخه، خدمات برای افراد معلول، تراس، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، روزنامه رایگان در لابی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... اشاره کرد.

 

اتاق های هتل پوپا پالاس پوکت تایلند

هتل پوپا پالاس پوکت تایلند، به طور 107 اتاق دارد. این اتاق ها پنجره های دوجداره دارند. همینطور از جمله امکانات این اتاق ها میتوان به سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، میز مطالعه، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، مبلمان مدرن، نشیمن بزرگ و ... اشاره کرد.

 

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پوپا پالاس پوکت تایلند

در رستوران های این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای تایلندی، بین المللی و سنتی سرو می شوند. همینطور میهمانان تور تایلند در هتل پوپا پالاس از امکانات رفاهی خوبی مثل سالن ماساژ، مرکز آبگرم و اسپا، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی و ... برخوردار هستند.

 

دسترسی های نزدیک به هتل پوپا پالاس پوکت تایلند

هتل پوپا سه ستاره پوپا پالاس، در منطقه پاتونگ قرار داشته و تا ساحل معروف این شهر تنها ده دقیقه فاصله دارد. همینطور میهمانان تور تایلند با اقامت در این هتل به راحتی میتوانند به مرکز خرید جانگ سیلون دسترسی داشته باشند. از هتل پوپا پالاس پوکت تایلند تا فرودگاه بین المللی پوکت تنها 45 دقیقه راه است.

آدرس منبع: http://lasttours.net/post/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%BE%D9%88%D9%BE%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D9%BE%D9%88%DA%A9%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1.html

امامی بازدید : 38 دوشنبه 23 دی 1398 نظرات (0)

در کجا دنبال کار بگردم

myjob

تازه فارغ‌التحصیل شده‌اید و به دنبال کار هستید؟ شغل خود را از دست داده‌اید یا برای پیشرفت به دنبال کار بهتری هستید؟ فرقی ندارد در چه وضعیتی به سر می‌برید. امروزه روش کار پیدا کردن با گذشته به طور کامل متفاوت است. امروز بسترهای متنوع و گسترده‌ای در اختیار دارید و به کمک آنها می‌توانید شانس خود را برای پیدا کردن کار افزایش دهید. اگر سوال شما نیز این است که در کجا دنبال کار بگردم ؟ این مقاله را تا انتها بخوانید تا جواب خود را بیابید.

روش‌های قدیمی کار پیدا کردن

در گذشته سازمان‌ها و شرکت‌ها برای جذب نیروی جدید بیشتر از کارمندان خود کمک می‌گرفتند. شاید به نحوی بتوان نام اینکار را پارتی بازی گذاشت البته اگر نیروی استخدام شده صلاحیت نداشته باشد.

روش دیگر آگهی دادن در روزنامه‌ها بود. این روش همچنان کاربرد دارد ولی بیشتر برای سازمان‌های سنتی به کار می‌رود. آیا دوست دارید در یک سازمان سنتی کار کنید که در آن به روحیه کارمند اهمیت چندانی داده نمی‌شود؟

از طرفی دیگر مصاحبه با تمامی افرادی که از طریق آگهی روزنامه تماس می‌گیرند برای کارفرمایان سخت و مشکل است به همین دلیل نمی‌توان اطمینان داشت بهترین شخص برای سمت مورد نظر استخدام شده است.

اگر علاقه دارید راحتتر در سمتی که لیاقت و مهارتش را دارید استخدام شوید و روز به روز خود و سازمان را به سوی ترقی هل دهید. راهکارهای ارائه شده در ادامه را مطالعه کنید.

کار مناسب

اولین قدم داشتن رزومه حرفه‌ای

مهم نیست در کجا دنبال کار می‌گردید. مهم این است یک رزومه حرفه‌ای از سوابق کاری و تحصیلی و اطلاعات شخصی خود داشته باشید. برای پیدا کردن شغل مناسب رزومه حرف اول را می‌زند. چون رزومه نویسی بسیار مهم است و آموزش رزومه نویسی نیز نیاز به مقاله مختص خود را دارد، در این مقاله به آموزش و بیان نکات نمی‌پردازیم. اما در مقالات بعدی به طور مفصل رزومه نویسی را آموزش خواهیم داد.

راه‌های کار پیدا کردن

خب فرض می‌کنیم شما یک رزومه خوب و حرفه‌ای تهیه کرده‌اید. حالا وقت آن است برویم سر اصل مطلب و قسمت جذاب مقاله یعنی راه‌های کار پیدا کردن! جواب سوال در کجا دنبال کار بگردم در عناوین زیر آشکار است.

شبکه سازی کنید

بسیاری شرکت‌ها نیاز به نیرو دارند ولی آگهی استخدام منتشر نمی‌کنند یا به دلایلی انتشار آگهی استخدام آنها عقب می‌افتد. به این موقعیت‌های شغلی، موقعیت شغلی نهان می‌گویند. اگر دامنه دوستان یا آشنایان شما وسیع باشد، با اعلام بیکاری خود و بیان ویژگی‌های شغل مورد نظر به احتمال زیاد می‌توانید شغل مناسبی پیدا کنید.

راه های پیدا کردن کار

یافتن دوست با مهارت‌های مشابه

اگر علاقه دارید از این شیوه راحتتر کار پیدا کنید باید دوستان و آشنایان بیشتری با مهارت‌های مشابه خود داشته باشید. به عنوان مثال من به عنوان یک نویسنده و تولید کننده محتوا باید در اکوسیستم تولید کنندگان محتوا حضور فعال داشته باشم. در دورهمی‌ها و همایش‌های مربوطه شرکت کنم و دوستانی همتای خود بیابم. شاید باورتان نشود ولی کار من در مای جاب به واسطه یکی از دوستان و همکاران من در این زمینه شروع شد.

ارتباط با همکلاسی‌های دانشگاه

سعی کنید ارتباط خود را با همکلاسی‌ها و دوستان دانشگاه حفظ کنید. زیرا اصولا همکلاسی‌ها مهارت‌ها و علایق مشترک بسیاری دارند. به همین دلیل در صورت پیدا شدن یک سمت شغلی مناسب دوستانتان حتما به شما اطلاع خواهند داد.

توقع بیجا ممنوع

تنها نکته مهم در اینجا این است که توقع بی‌جا نداشته باشید. منظورم همان پارتی بازی است. دنبال شغلی بگردید که واقعا مناسب شما است، به آن علاقه دارید و در آن مهارت کافی دارید. تنها در این صورت است که روز به روز پیشرفت خواهید کرد.

در لینکداین عضو شوید

شبکه‌های اجتماعی بخصوص لینکدین یا لینکداین بهترین بستر برای یافتن شغل هستند. در لینکداین شما صفحه‌ای ساخته و سوابق شغلی و تحصیلی خود را ثبت می‌کنید. به انتشار پست‌های تخصصی پرداخته و با سایر افراد متخصص در زمینه کاری خود آشنا شده و ارتباط برقرار می‌کنید. به همین دلیل افراد بیشتری شما را خواهند شناخت و به راحتی به رزومه شما نیز دسترسی خواهند داشت.

به علاوه در لینکدین کارفرمایان آگهی استخدام منتشر می‌کنند و این آگهی برای افراد با مهارت‌های مربوطه ارسال خواهد شد. یعنی ممکن است دنبال کار نباشید ولی یک کار خوب دنبال شما باشد.

لینکدین

در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید

همه ما روزانه در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داریم چقدر خوب است بتوانیم این فعالیت را هدفمند کنیم. برای مثال پست‌های شما در اینستاگرام می‌تواند جنبه آموزشی و تخصصی داشته باشند تا نشان دهید چه مهارت‌هایی دارید. می‌توانید یک وبلاگ داشته باشید و در آن مقالات تخصصی بنویسید. در هر صورت این فعالیت‌ها برای شبکه سازی شما بسیار مفید خواهند بود.

آژانس‌های کاریابی

آژانس‌های کاریابی بسیاری در سراسر کشور وجود دارند می‌توانید در یکی از آنها ثبت نام کنید و به دنبال کار بگردید. البته سعی کنید یک آژانس کاریابی خوب و معتبر پیدا کنید. بنده بعد از فارغ التحصیلی در یکی از این کاریابی‌ها ثبت نام کرده و بعد از گذشت حدود دو سال هنوز یک موقعیت کاری نیز برایم پیدا نشده است.

کاریابی

سایت‌های کاریابی

سایت‌های کاریابی بهترین گزینه برای پیدا کردن کار مناسب هستند. تنها کافیست رزومه خود را در سایت ثبت کنید. سپس برای موقعیت های شغلی مورد نظر در شهر خود رزومه را ارسال کنید. بسیار راحت و بدون دردسر! مای جاب یک سایت کاریابی با امکانات بالا است شما می‌توانید اپلیکیشن مای جاب را از بازار دانلود کرده و به راحتی کارهایتان را با گوشی موبایل نیز انجام دهید.

وب سایت سازمان‌ها

شما می‌توانید به وب سایت شرکت‌ها و سازمان‌هایی که علاقه دارید در آنها کار کنید مراجعه کرده و آگهی‌های استخدام‌ را مشاهده کنید. البته برای اینکار نیاز به پیگیری و سر زدن مرتب به برخی سایت‌ها وجود دارد.

سخن آخر

امروزه روش‌های پیدا کردن کار متفاوت و البته متنوع تر شده است. ما سعی کردیم تمام روش‌های موجود را بیان کنیم. اگر شما روشی دیگر به ذهنتان می‌رسد خوشحال می‌شویم از طریق نظرات با ما در میان بگذارید.

https://myjob.ir/blog/?p=2435

امامی بازدید : 40 سه شنبه 10 دی 1398 نظرات (0)

معرفی هتل گریسلند پوکت"PHUKET GRACELAND"

هتل گریسلند پوکت"PHUKET GRACELAND" یکی از هتلهای 5 ستاره پوکت میباشد.پوکت به عنوان "مروارید دریای آندامان" با سواحل و استراحتگاه تمیز و شنی سفید و شفاف با دریا آبی مشهور است. هتل گریس لند دارای دو استخر بزرگ در فضای باز و 4 رستوران و ناهار خوری، همچنین دارای یک آبگرم و بولینگ.اتاقهای هتل در پوکت گریس لند از ویژگی های مانند چوب جنگلی و دکور مدرن تایلندی تشکیل شده است. هر اتاق دارای یک تلویزیون، یخچال با مینی بار، و امکانات چای / قهوه . حمام خصوصی ، وان آب داغ در فضای بازمیباشد.مهمانان هتل میتوانند از امکانات دیگر هتل مانند کتابخانه بزرگ برای خواندن کتاب، اجاره اتومبیل، خشکشوئی، و اطاق امانات چمدان Parakang کافی شاپ  نوشیدنی های موجود در کناراستخر استفاده کنند.هتل5 ستاره گریس لند دارای 600 اتاق میباشد و از فرودگاه پوکت 45 دقیقه فاصله دارد.

منبع: لست تورز

در ادامه با تورهای اروپا آشنا شوید

 
امامی بازدید : 33 یکشنبه 26 خرداد 1398 نظرات (0)

شاید از سال ها پیش این جمله را شنیده اید که می گویند: هنر نزد ایرانیان است و بس.

اما واقعا با کمی تفکر و بررسی می توانیم به صحت زیاد این موضوع پی ببریم.

شهر های ایران را اگر بررسی کنید در هر کدام حداقل دو سه مورد از هنر های مختلف ایرانیان قابل مشاهده است.

هنر های مجسمه سازی، شعر، ساخت بنا های مختلف، هنر های تجسمی و صنایع دستی و....

بسیاری از گردشگران هنگامی که مقابل این تمدن ایران قرار می گیرند شکه می شوند.

پس می توان گفت که هنر نزد ایرانیان است و بس.

امامی بازدید : 48 دوشنبه 13 خرداد 1398 نظرات (0)

نحوه شکل گیری و تاسیس شرکت HP

ويليام هيولت و ديويد پكارد دو دانشجوی مهندسی برق دانشگاه استنفورد در ایالت کالیفرنیای امریکا بودند. که در سال ۱۹۳۴ فارغ التحصيل شدند. آنها درسالهاي آخر دانشگاه با يكديگر آشنا شدند. هيولت و پكارد در سال ۱۹۳۹ شركت HP را تأسيس كردند. سرمايه آنها برای تاسیس این شرکت درآن زمان چیزی حدود ۵۴۰ دلار بود. مکان فعاليت آنها گاراژی بسیار كوچك درحومه شهر سانتا کلارا در ایالت كاليفرنيا امریکا بود. منطقه ای كه در حال حاضر به عنوان دره سيليكون شناخته می شود.  نماد انقلاب الكترونيكي است. “لپ تاپ اچ پی hp”

هيولت عمدتا بركارهای فنی و مهندسی و فناوری ساخت قطعات نظارت داشت. پكارد امور مربوط به نيروی انسانی و مديريت را رهبری مي كرد. در سال ۱۹۴۰ و در ابتدای راه این شرکت تعداد كاركنان شركت ۳ نفر و درآمد آن حدود ۳۴ هزار دلار بود. ۲۰ سال بعد تعداد كاركنان به ۳۰۰۰ نفر و درآمد شركت به ۶۰ ميليون دلار رسيد. این شرکت ازاوایل دهه ۷۰ میلادی تولید رایانه های خانگی را آغاز کرد. در سال ۱۹۸۳ اولین نسل لپ تاپ های خود را تحت عنوان HP110 روانه بازار رد که با مدل های امروزی ازلحاظ ظاهری وعملکرد تفاوت های بسیاری داشت.

امروزه شرکت HP لپ تاپ های استوک و کارکرده زیادی را با کیفیت بالا روانه بازار های جهانی می کند. سال ۲۰۰۵ مارک هرد به عنوان مديرعامل شركت HP منصوب و مشغول به كار شد. درحالی كه شركت ۱۵۰هزار نفر پرسنل و ۸۰ ميليارد دلار درآمد داشت. محصول و خدمت خود را به بازاری با بيش از يك ميليارد مشتری در سراسر جهان و بيش از ۱۶۰ كشور عرضه می كرد.

 

لپ تاپ اچ پی hp

 

انواع لپ تاپ اچ پی hp

لپ تاپ های دست دوم شرکت HP درهشت دسته بندی کلی قرار می گیرند. در ادامه به بررسی این دسته ها در فروشگاه آنلاین اطلاع وب، یکی از معتبرین فروشگاه های فروش لپ تاپ دست دوم خواهیم پرداخت:

 

 

 

لپ تاپ اچ پی hp

 

لپ تاپ اچ پی hp سری پروبوک

لپ تاپ های استوک پروبوک اصولا ۱۵٫۶ اینچ هستند. به علت قیمت پایین و کارایی مناسب و پردازنده های مختلفی که دارند مناسب هر قشری میباشد. این نوع لپ تاپ ها بدنه مقاومی دارند. قدرت پردازنده دراین مدل از لپ تاپ ها متفاوت است. نسبت به مدل های دیگر قیمت مناسب تری دارند. از پرطرفدارترین لپ تاپ‌های پروبوک اچ پی می‌توان به سری ۴۵۳۰S اشاره کرد که قدیمی بوده و امروزه جای خود را به مدل‌های جدیدتر ۴۵۴۰ و ۴۵۰ در بازار داده است.

لپ تاپ اچ پی hp سری پاویلیون

این مدل از لپ تاپ های HP به دلیل قدرت نرم افزاری ایده آل مناسب افراد دانشجو و مهندسین دررده های مختلف مهندسی مانند معماری وحسابداری می باشد. لپ تاپ های سری پاویلیون به علت ظاهر زیبایی که دارند بیشترمورد توجه قرار میگیرند. و دارای وزن کم و ضخامت پایینی هستند.

لپ تاپ اچ پی hp سری اومن (omen)

این مدل از لپ تاپ های دست دوم مناسب اجرای بازی های کیفیت بالا و حرفه ای و کاربرد های سنگین میباشد. این مدل دارای وزنی بیشتر از۲ کیلوگرم است. که البته وزن ۲ کیلویی برای محصولی که سخت افزاری قوی دارد. میتواند بازی های پیشرفته را اجرا کند وزن زیادی نیست.

لپ تاپ اچ پی hp سری پاویلیون (AY)

این مدل از لپ تاپ های دست دوم شرکت HP از لحاظ شکل و بافت به سری ac نزدیک است. پورت های ورودی و خروجی این لپ تاپ از تنوع خوبی برخوردار است. البته عدم وجود پورت VGA دراکثراین مدل ها میتواند یکی از کمبود های آن به شمار بیاید. لپ تاپ مدل Pavilion ay113 ne i5 یکی از بهترین مدل های موجود دربازار برای این سری می باشد.

لپ تاپ اچ پی hp سری انوی (envy)

این مدل از لپ تاپ ها در تمامی بخش ها از فناوری ساخت تا ظاهر ، کیفیت فوق العاده ای دارد. این مدل دارای عملکرد عالی و طراحی چشمگیر صفحه نمایش باکیفیت بالای تصویرمی باشد. همچنین عمر بالای باتری دراین لپ تاپ های دست دوم این امکان را به شما میدهد. تا به راحتی امور روزمره نیمه حرفه ای و حرفه ای خود را انجام دهید.

لپ تاپ اچ پی hp سری اسپکتر(Spectre)

این آلترابوک های هیبریدی که لوکس و گران قیمت هستند. دارای طراحی های زیبا و چشم نواز و گاها عجیب و غریبی هستند. مدل های این نمونه از لپ تاپ های دست دوم عمدتا دارای بدنه تمام آلمینیومی هستند.

لپ تاپ اچ پی hp سری Mini TV

تقریبا چند سالیست که کمپانی های سازنده لپ تاپ توجه ویژه ای به نوت بوک های ۱۰٫۱ اینچی نشان میدهند. در این بین شرکت HP به عنوان یکی از مطرح ترین کمپانی های تولید کننده لپ تاپ سعی کرده است. که با تولید خانواده نوت بوک های mini از این قافله عقب نماند.

لپ تاپ اچ پی hp سری Elite book

این لپ تاپ های ۱۴ اینچی به دلیل اندازه های کوچکتری که به نسبت مدل های ۱۵٫۶ اینچی دارند. معمولا از امکانات کمتری برخوردار بوده اند. هنگام طراحی بیشتر به قابلیت حمل آسان این لپ تاپ های دست دوم توجه شده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 1,546
  • بازدید کلی : 5,025