loading...
مطالب جالب دنیای وب و خبرها
امامی بازدید : 33 چهارشنبه 29 مرداد 1399 نظرات (0)

آشنایی با ساحلی در شرق جزیره كیش با آبهای نقره فام. در ادامه این مقاله از تور لحظه آخری توریاب همراه ما باشید.

در هنگام تعطیلات، به ویژه تعطیلات تابستانه که خانواده‌ها از بابت تعطیلی مدارس فرزندانشان آسوده خاطر هستند، سفر رفتن و گردش کردن بسیار پرطرفدار است و توریست‌ها و گردشگران در بهترین زمان برای سفر رفتن هستند. اگر بخواهیم برای گردشگری و تفریح هرچند کوتاه، به کشورهای خارجی سفر کنیم، قطعا با موقعیت کنونی اقتصاد دچار مشکل خواهیم شد. اما می‌شود، در داخل ایران هم سفرهای پرهیجان و لذت بخش اما به صرفه و ارزان را تجربه کرد. سفر به جزیره‌ی کیش، می‌تواند شما را به حدی راضی و خوشحال کند که دیگر به سفر‌های خارجی فکر نکنید. تور کیش این امکان را به شما می‌دهد که از دریا و ساحل و سایر زیبایی‌های طبیعی جزیره‌ی کیش در کنار تفریحات و خدمات نو و مدرن جهانی استفاده کنید درحالی که هزینه‌ای بسیار کمتر خرج می‌کنید و البته در میان هم‌زبانان خود سفر می‌کنید. جزیره‌ی کیش، از نظر خدمات رفاهی و امکانات توریستی برای گردشگران و مسافران، در بهترین حد ممکن قرار دارد و از تمام تکنولوژی‌ها و خدمات توریستی دنیا برای رفاه بیشتر مسافران در این جزیره استفاده می‌شود. خدمات و امکانات گوناگونی چون انواع اقامتگاه‌ها و هتل‌های لوکس و مدرن، تعداد زیادی مراکز خرید با عرضه‌ی کالاهای باکیفیت و عالی، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های با کیفیت و انواع تفریحات دریایی و ساحلی مدرن و لذت بخش که برای مسافران تور کیش به ویژه جوانان، هیجان و شادی به همراه دارد. همچنین، این جزیره‌ی زیبا در کنار تمام امکانات به روز و مدرن خود، بخش طبیعی و زیبایی‌های باورنکردنی دارد که دیدنشان شما را به وجد می‌آورد. زیبایی‌هایی همچون دریای نیلگون و آرام، امواج خروشان و زیبا، ساحل گرم و نرم و پاکیزه‌ی این جزیره، درختان انبوه و سربه‌فلک کشیده‌ی نخل، اکالیپتوس، کاکتوس و انواع سرخس‌ها و همچنین موجودات شگفت‌انگیز آبزی مانند ماهی‌های رنگارنگ، صدف‌ها، مرجان‌ها، حلزون‌ها و بسیاری موجودات زیبای‌ دیگر که با ساخت مکان‌هایی همچون آکواریوم کیش به راحتی برای مسافران قابل بازدید است. همچنین وجود حیوانات دیگر مانند آهوان و پرندگان که در باغ پرندگان دیده می‌شوند، برای مسافران به ویژه کودکان و نوجوانان هیجان انگیز خواهد بود و تا همیشه در ذهن آنان ثبت خواهد شد. اکنون قصد داریم به معرفی یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش که بسیار پرطرفدار و زیباست بپردازیم. ساحل درختان نارگیل جزیره‌ی کیش.

تور کیش

گشت و گذار در ساحل درختان نارگیل جزیره‌ کیش

 

این ساحل زیبا و دلنشین در شرق جزیره‌ی کیش قرار دارد و درست در نزدیکی پلاژ آقایان کیش واقع شده است. البته شنای آقایان در هرکجای جزیره بلامانع است اما این مجاورت موجب می‌شود که اگر بازدیدکنندگان این ساحل دوست داشتند تنی به آب بزنند و در دریای گرم و دلچسب شنا کنند، به راحتی به پلاژ آقایان مراجعه کنند. پلاژ بانوان نیز در فاصله‌ی بسیار کمی از این ساحل قرار دارد. ساحل درختان نارگیل جزیره‌ی کیش از زیباترین و پرطرفدار ترین سواحل جنوب ایران است و علت این پرطرفدار بودن، وجود تعداد زیادی درختان نارگیل سر به فلک کشیده است که به گردشگران حس سفر به یک منطقه‌ استوایی را می‌دهد. لم دادن زیر سایه‌ی مطبوع این درختان زیبا و تماشای دریا و امواج خروشان، دل‌انگیز خواهد بود. همچنین اگر قصد دارید طلوع و غروب آفتاب در جزیره‌ی کیش را تماشا کنید، می‌توانید به این ساحل زیبا بیایید و آفتاب را ببینید که چگونه از شرق سربرمی‌آورد و دوباره هنگامه‌ی غروب، مانند یک گوی آتش در آن سوی جزیره نا پدید می‌شود. شب‌های دل‌انگیز ساحل درختان نارگیل با وزش نسیم خنک و دلچسب از جانب دریا، و شنیدن صدای امواج برای شما خاطره انگیز خواهد بود. آلاچیق‌هایی که در این ساحل ساخته شده اند به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ساعات زیادی را در کنار دریا و در این ساحل دل‌انگیز سپری کنید.ساحل جزیره‌ی کیش برای پیاده روی و دوچرخه سواری نیز بسیار مناسب است. به طوری که نه تنها گردشگران و مسافران تور کیش بلکه ساکنین جزیره نیز برای پیاده روی این مکان را انتخاب می‌کنند. فاصله‌ی ساحل درختان نارگیل تا مرکز شهر حدودا پانزده دقیقه است و شما نگرانی برای رسیدن به محل اقامت و یا مکانی برای خرید کردن ندارید. شما به راحتی و با تاکسی‌های جزیره می‌توانید به این ساحل زیبا دسترسی داشته باشید. همچنین بوفه‌هایی برای فروش تنقلات در این ساحل ساخته شده است‌. اگر علاقمند هستید با سایر زیبایی‌های این جزیره‌ی شگفت انگیز آشنا شوید و با قیمت‌های استثنایی و بسیار مناسب به جزیره‌ی کیش سفر کنید، کافیست با مراجعه به صفحه‌ی تور لحظه آخری کیش ، از قیمت‌های ارزان و مناسب این تور استفاده کنید و تعطیلات خوشی را برای خود رقم بزنید.

منبع: 

https://touryab.travel/attraction/%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D9%84-%DA%A9%DB%8C%D8%B4(%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7)

امامی بازدید : 37 دوشنبه 20 مرداد 1399 نظرات (0)

آشنایی با ساحل بورک استانبول

در صورتی که به استانبول سفر کرده اید و میخواهید با کمترین هزینه در ساحلی مناسب و خوب استراحت کنید، ساحل بورک را به شما پیشنهاد می کنیم. این ساحل قیمتی بسیار مناسب داشته و تفریحات فوق العاده و متنوعی ارائه میدهد. ساحل بورک بین توریست ها و گردشگران تور استانبول بسیار محبوب و پربازدید است. سالانه بسیاری از توریست ها به خصوص در فصل تابستان به این ساحل می آیند تا استراحتی بکنند. استانبول به عنوان یکی از بهترین و پربازدیدترین شهرهای توریستی دنیا، جاذبه های گردشگری طبیعی و سواحل بسیار دیدنی داشته که از محبوب ترین آن ها میتوان به ساحل بورک اشاره کرد. این ساحل در کنار دریای سیاه قرار داشته که و توسط انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه بوفوروس اداره می شود. ساحل بورک استانبول دو کیلومتر طول داشته و در این دو کیلومتر بهترین تفریحات و خدمات را به بازدیدکنندگان خود ارائه داده است.

ساحل بورک استانبول

بهترین تفریحات ساحل بورک

ساحل بورک بهترین مکان برای ورزش های تابستانی است. توریست ها و گردشگران در فصل تابستان در این ساحل میتوانند مشغول به کایت سواری، والیبال ساحلی، قایقرانی کاتامان، فوتبال، بادبانی و ... باشند. همینطور ساحل بورک هر سال میزبان مسابقه قهرمانی جهان کیتیوت می باشد. در ایام نوروز نیز باید شاهد برگزاری کنسرت های بزرگ در این ساحل بود. شما میتوانید با خیال راحت در ساحل بورک شنا کرده و آب بازی کنید چرا که این قسمت از دریا به فاصله صد متر کم عمق می باشد. 

تور استانبول ارزان قیمت

بهترین تفریحات ساحل بورک

 

رستوران ها و خدمات این ساحل آفتابی

این ساحل برای زیباتر کردن محیط خود از چترهای رنگارنگ متفاوت استفاده کرده و محیطی شاد و زیبا را بوجود آورده است. این ساحل طلایی با امواج آبی اش همانطور که گفته شد مملو از تفریحات دریایی و ساحلی فوق العاده بوده و برای گذراندن تعطیلات ساحلی بسیار مناسب است. این ساحل چترها و تخت های بسیاری داشته تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول بتوانند به راحتی استراحت کنند. رستوران های ماهی این ساحل نیز خوب هستند. 

 

رستوران ها و خدمات این ساحل آفتابی

 

هزینه و ساعات بازدید از ساحل بورک استانبول

ساحل بورک استانبول در فاصله یک کیلومتری از درکیلیوس از محله گوموشدره در منطقه ساریتپ کامپوسودر قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعته نه صبح تا نه شب از این ساحل استفاده کنند. هزینه ورودی به این ساحل در طول هفته 25 لیر و آخر هفته ها 35 لیر می باشد.

سایت مرجع: http://lasttours.net

امامی بازدید : 36 یکشنبه 12 مرداد 1399 نظرات (0)

در این بخش به بررسی مسجد سینک کالا باکو می پردازیم. در ادامه این مقاله از توریاب همراه ما باشید.

قدمت این بنای تاریخی با کتیبه ای در کاراکترهای عربی حک شده بر تخته سنگی که در کنار ورودی مسجد قرار دارد تأیید می شود (1078 — 1079 میلادی یا سال 471 هیدرا). در تور باکو حتما دیدن کنیداین مسجد در قرن 18th با نام "Synyk-Kal" شناخته شد ، هنگامی که در سال 1723 باکو توسط ارتش پیتر اول فتح شد. این شهر توسط توپ های کشتی بمباران شدیدی شد. یک توپ قسمت فوقانی مناره مسجد محمد را نابود کرد ، اما این سازه زنده مانده است. در نتیجه ، مردم به مسجد نام Synyk-Kal دادند که به معنی "برج تخریب شده" است.

بیشتر: تور باکو

مسجد سینک کالا باکو

 

مناره نیمه ویران شده هنوز هم بر فراز مسجد برج هایی دارد که گویی به آسمان می رسد. این همان چیزی است که Synyk-Kala را با دیگر مساجد "Icheri-Sheher" متفاوت می کند.امروز تورهای اطراف مسجد مجاز است. اما طبق قوانین مسلمان فقط مردان می توانند به آنجا دسترسی پیدا كنند. مانند هر مسجدی دیگر در "ایچری-شاعر" دارای یک طاق کم نظیر است به طوری که هرکسی که داخل آن می شود سر خود را جلوی خدای متعال تعظیم می کند.این مسجد از دو لایه ساخته شده است. ویژگی ساختاری در شکل نیم استوانه ای محراب و بیرون زدگی آن از خط بیرونی دیوار است. فضای داخلی مسجد با نور طبیعی که از درون تنها پنجره رنگی آغشته به رنگ و چند لامپ کم نور از داخل نفوذ می کند ، روشن می شود.

سایت مرجع

امامی بازدید : 42 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (1)

معرفی کامل مرکز اسکی ساکلیکنت

مرکز اسکی ساکلیکنت در ضلع شمالی Bakırlıdağ واقع شده است. مرکز اسکی از لحاظ جغرافیایی بخشی از کوههای توروس است. مرکز اسکی ساکلیکنت آنتالیا منطقه جدیدی است که می توانید با آن از طریق دریا یا ماشین و همچنین تله کابین از سطح دریا برسید. این سفر نوید بخش باشکوهی از کوههای توروس و منظره خلیج در تور آنتالیا است. مرکز اسکی ساکلیکنت نزدیکترین پیست اسکی موجود در دریای مدیترانه و به معنای واقعی کلمه به استوا در نظر گرفته شده است. تقریباً 120 روز در دسترس بودن اسکی بین اواسط دسامبر و اواسط آوریل است. دمای مرکز اسکی Saklıkent در طی روز به ندرت زیر 5 درجه سلسیوس قرار می گیرد و در این بازه زمانی متوسط ​​روز آفتابی بین 70-80 روز در سال است که به دلیل آب و هوای کمربند مدیترانه واقعاً رضایت بخش است. در مرکز اسکی ساکلیکنت متوسط ​​ضخامت برف بین 100-230cm و گاهی اوقات تا اوج تا 5 متر می رسد.

مطالب بیشتر: 

 

در مرکز اسکی ساکلیکنت ، اجاره تجهیزات اسکی و اسنوبورد به تنهایی گزینه چندانی نیست. مدرسه اسکی کلاس های اسکی و اسنوبورد را ارائه می دهد. 200 مهمانخانه رستوران الج ، 300 نفر ظرفیت پانوراما کافه تریا در طول فعالیت های اسکی خود به میهمانان و اسکی بازان خدمت می کنند. یک هتل با ظرفیت 40 تختخواب و پرسنل دوستانه می توانند در خدمت شما باشند.علاوه بر این ، مرکز اسکی ساکلیکنت هتل جدیدی را شامل می شود که در مجموع دارای 240 تختخواب ، استخر سرپوشیده ، حمام ترک ، سونا ، مرکز سلامتی ، دیسکو و سالن اجتماعات ظرفیت 200 نفر است. در فصول زمستان هتل با ظرفیت متوسطی میزبان دوستداران اسکی و طرفداران طبیعت است.اتومبیل خود را امروز با skiingturkey.com اجاره کنید.در مرکز اسکی ساکلیکنت ، رصدخانه Tübitak در بالای کوه که تقریباً صفر آلودگی دیده می شود ، تنها 150 متر با کافه تریا پانوراما فاصله دارد. تلسکوپ روسی وجود دارد که برخی از نمایش ها باعث جذب نجوم و طرفداران فضا در طول تابستان نیز می شود. طبیعت ساکلیکنت همچنین برای ورزش های طبیعت مانند پیاده روی ، دوچرخه سواری در تپه ، اسب سواری ، شکار ، فوتبال ، پیاده روی ، پیاده روی و پناهگاه های کوهستانی برای sweltering مردم آنتالیا در هوای گرم تابستان ایده آل است.

2

مرکز اسکی ساکلیکنت در مرز جنگلی که در مرکز جنگل اسکی ساکلیکنت واقع شده است ، دارای مسیرهایی است که فرصت شغلی اسکی را به افرادی که تازه شروع به اسکی یا اسنوبرد یا حرفه ای ها می کنند ، می دهد.در اسکی مرکز Saklıkent یک صندلی آسانسور به طول 1400 متر ، 2 دستگاه تلسکی ، 1 دستگاه آسانسور کودک و لوله برفی مخصوص به طرفداران اسکی خدمات می دهد. همچنین کافه تریا پانوراما در ارتفاع 2400 متری در مرکز اسکی ساکلکنت قرار دارد.

حمل و نقل:

برای رسیدن به مرکز اسکی ساکلیکنت در ارتفاع 1850-2547m می توان در یک ساعت (37 کیلومتری) از سواحل گرم آنتالیا با عبور از طناب های نارنجی و انار دسترسی پیدا کرد و اتومبیل خود را از سایت کرایه ماشین با آدرس انترنتی skiingturkey.com اجاره کنید.می توانید تعطیلات بهاری خود را به تعطیلات زمستانی تبدیل کنید.هنگام رانندگی مراقب باشید. شما باید در هنگام مشاهده منظره باشکوه از غنای طبیعت خلیج آنتالیا و کوه توروس به جاده توجه بیشتری کنید. رشته کوه های که در منطقه مدیترانه ترکیه اسن و تقریباً 560 کیلومتر طول دارد و به موازات سواحل و مرز جنوبی فلات آناتولی کشیده شده است.

یادآور میشوم دره و تنگه ساکلیکنت نیز نزدیک این پیست است. دره ساکلیکنت آنتالیا به طول 17 کیلومتر و ارتفاع متوسط 7 کیلومتر است و شما میتوانید در تور ارزان آنتالیا از این مکان در جاده کالکان بازدید کنید.و با توجه به کوتاه بودن فصل اسکی در آنتالیا بهتر است از این زیبایی در سفر خود به آنتالیا حتما استفاده کنید.

 

امامی بازدید : 41 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

بررسی هتل پوپا پالاس پوکت تایلند. در ادامه این مقاله از لست تورز همراه ما باشید...

هتل پوپا پالاس پوکت تایلند : هتل سه ستاره پوکت، یکی از بهترین هتل های پوکت در منطقه بی نظیر و توریستی پاتونگ است. توریست ها و گردشگران تور تایلند برای اقامت، تفریح و خرید از مرکز تجاری های خوب، منطقه پاتونگ را انتخاب می کنند. هتل سه ستاره پوپا پالاس پوکت نیز، یکی از هتل های خوب این منطقه بوده که علاوه بر هزینه کم و مناسب، امکانات و خدمات بسیار خوبی ارائه میدهد. سرویس دهی و پذیرش در هتل به صورت شبانه روزی است. از جمله خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوان به صندوق امانات، منشی تور، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل و دوچرخه، خدمات برای افراد معلول، تراس، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، روزنامه رایگان در لابی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... اشاره کرد.

 

اتاق های هتل پوپا پالاس پوکت تایلند

هتل پوپا پالاس پوکت تایلند، به طور 107 اتاق دارد. این اتاق ها پنجره های دوجداره دارند. همینطور از جمله امکانات این اتاق ها میتوان به سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، میز مطالعه، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، مبلمان مدرن، نشیمن بزرگ و ... اشاره کرد.

 

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پوپا پالاس پوکت تایلند

در رستوران های این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای تایلندی، بین المللی و سنتی سرو می شوند. همینطور میهمانان تور تایلند در هتل پوپا پالاس از امکانات رفاهی خوبی مثل سالن ماساژ، مرکز آبگرم و اسپا، استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی و ... برخوردار هستند.

 

دسترسی های نزدیک به هتل پوپا پالاس پوکت تایلند

هتل پوپا سه ستاره پوپا پالاس، در منطقه پاتونگ قرار داشته و تا ساحل معروف این شهر تنها ده دقیقه فاصله دارد. همینطور میهمانان تور تایلند با اقامت در این هتل به راحتی میتوانند به مرکز خرید جانگ سیلون دسترسی داشته باشند. از هتل پوپا پالاس پوکت تایلند تا فرودگاه بین المللی پوکت تنها 45 دقیقه راه است.

آدرس منبع: http://lasttours.net/post/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%BE%D9%88%D9%BE%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D9%BE%D9%88%DA%A9%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%86%D8%AF-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1.html

امامی بازدید : 48 پنجشنبه 01 اسفند 1398 نظرات (0)

بررسی آتالوس ترکیه

استان آنتالیا در جنوب ترکیه، یک مرکز توریستی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام توریاب،  شمال و شرق  آنتالیا، بوردور، ایسپارتا قونیه در غرب و استان‌های مرسین و موگلا وجود دارد و جنوب آنتالیا با دریای مدیترانه احاطه شده و سالانه مسافران زیادی با تور آنتالیا به آنجا مسافرت می‌کنند.

بیشتر: 15 قرن استانبول پایتخت سه امپراتوری

معنی اسم آنتالیا خوابگاه آتالوس است و توسط آتالوس تأسیس‌ شده است. پس از پایان پادشاهی پرگامون (۱۳۳ پیش از میلاد)، این شهر مدتی مستقل ماند و سپس به دست دزدان دریایی درآمد. قبل از میلاد در سال ۷۷، سردار سرویوس ایزوریکوس به قلمرو روم آن را اضافه کرد. قبل از میلاد در سال ۶۷، این پایگاه برای نیروی دریایی پومپئوس شد. هادریانوس در سال ۱۳۰ میلادی از آنتالیا بازدید کرد، که این امر باعث توسعه شهر و رشد گردشگری تور ارزان آنتالیا شد. آنتالیا که در زمان حکومت بیزانس به‌عنوان مرکز اسقفها دیده می‌شد، پس از به دست گرفتن ترک‌ها، پیشرفت بزرگی را نشان داد. از آنجا که شهر مدرن روی شهرک باستانی ساخته‌ شده، خرابه‌های باستانی به‌ندرت در آنتالیا دیده می‌شود. اولین ویرانه‌ای که دیده می‌شود بخشی از آبشار بندرگاه است که به بندر قدیمی و یا کالیچی معروف است و دیوار اطراف بندرگاه هنوز وجود دارد.

Kaleiçi (به معنی «درون دیوارهای شهر») است که شما مسافر تور آنتالیا از طریق دروازه هادریان، بندر، مسیرهای منتهی به برج ساعت، وارد دنیای این دیوارهای باستانی می‌شوید. محله قدیمی آنتالیا بسیار بزرگ نیست اما به‌ اندازه کافی بزرگ است که بتوانید در آن گردش کنید. تازه اخیراً مرمت و بازسازی در کالاییچی اتفاق افتاده و حتی از اوایل دهه ۲۰۰۰ تغییراتی در آن ایجاد شده است. Belediye (شورا) اکنون مناسب دیده است که نام خیابان‌ها و شماره‌ها را در محل وقایع قرار دهد. نقشه‌های منطقه کوچک نشان می‌دهد «شما اینجا هستید». با این‌ وجود، وقتی سرگردان در این خیابان‌های باریک و سنگفرش هستیم، دائماً گم می‌شویم. واقعاً قدم زدن در مسیرهای پیاده‌روی بسیار دلپذیر است. هر طرف توسط مسکن‌های دوره عثمانی محافظت می‌شد. برخی از آن‌ها به زیبایی به شکوه سابق خود بازمی‌گردند، در حالی‌ که برخی دیگر با صبر و شکیبایی در انتظار نوبت خود تا بازسازی شوند. برخی از ساختمان‌ها خانه‌های خصوصی هستند و برخی دیگر به حیاط‌های مرکزی به هتل‌های بوتیک تبدیل‌ شده‌اند. هتل‌های کوچک‌تری مانند Dantel برای افرادی که در جستجوی قیمت تور آنتالیا هستند، مناسب می‌باشند و همان‌طور که انتظار دارید، تعداد زیادی مغازه سوغات و کافه و رستوران وجود دارد که متناسب با همه سلیقه‌ها و بودجه‌ها باشد. بسیاری از مکان‌های مورد علاقه ما برای خوردن و نوشیدن در آنتالیا در منطقه کالاییچی است. پردیس‌های بزرگ دانشگاه آنتالیا دانشجویان از سراسر ترکیه را به خود جلب می‌کند و Kaleiçi منطقه‌ای است که بسیاری از آن‌ها دوست دارند در اوقات فراغت خود فرود بیایند. ترمیم در Kaleiçi در حال انجام است. از چرخاندن یک‌گوشه و دیدن ساختمان‌های نیمه ویران تعجب نکنید. متأسفانه، برخی با قاب‌های چوبی ناامن شدند.

کاوش‌های باستان‌شناسی در آنتالیا و منطقه ثابت کرد، ۴۰ هزار سال پیش مردم در آنتالیا زندگی می‌کردند. این منطقه از سال ۲۰۰۰ قبل از میلاد جایگاه هیتیت، پامفیلیا، لیکیا، قلیسیا و ایالت‌های شهر مانند پارس، اسکندر بزرگ و جانشین وی آنتیگونوس، بطلمیس، سلوکوس، پرگاموم تحت مدیریت پادشاهی بودند. بعدها، دولت روم سلطنت کرد. نام باستانی آنتالیا پامفیلیا بود. امروزه آنتالیا دارای موزه‌های فرش‌های ترکی که مهم‌ترین موزه‌های اروپا امروزی را تزئین می‌کنند می‌باشد که سالانه توریست‌های زیادی با تور آنتالیا بخش بزرگی از فرهنگ موسیقی معاصر از این دوران به ارث می‌رسند. بزرگ‌ترین شاعران شعر و موسیقی ترکی ترکیه مانند Karacaoğlan و Dadaloğlu نمایندگان این فرهنگ هستند.

در آنتالیا می‌توان همه غذاهای جهان را در هتل‌ها و رستوران‌های توریستی یافت؛ اما تخصص‌های محلی عبارت‌اند از: کباب، کباب تندوری، کله (گندم، لوبیا، نخود و لوبیای پهن)، گوشت گوجه‌فرنگی، هبیش، آراپاسی است آب‌وهوا مدیترانه در آنتالیا حاکم است، زمستان‌های معتدل و بارانی است، تابستان‌ها گرم و خشک است. حمل‌ونقل جاده‌ای، هوایی و دریایی ارائه‌ شده است. فرودگاه آنتالیا برای ترافیک هوایی بین‌المللی باز است.

امامی بازدید : 84 پنجشنبه 10 بهمن 1398 نظرات (0)

هتل الان استانبول با ۳ ستاره دارای دارای ۴۵ اتاق با تهویه مطبوع و وای فای و حمام و لوازم بهداشتی یکبار مصرف و همچنین مبلمان در فضای باز  و سالن جلسات و کنفرانس ، پذیرش ۲۴ ساعته، شاتل فرودگاه ،اتاق چمدان ، خودپرداز ، اتوشویی، خشکشویی ، مراقبت از کودکان ،اتاق سیگاریها ،اینترنت است. هتل الان استانبول دارای صبحانه های رایگان بوفه ای که ساعت ۷ تا ۱۰ صبح سرو می شود.رستوران Elan Restaurant مخصوص غذاهای مکزیکی و البته صبحانه، ناهار و شام است.

بیشتر: تورهای اروپا 99

سبک اتاقهای هتل به شکل زیر است:

اتاق دبل اکونومی 14متر ی-اتاق دبل استاندارد ۱۸ متری با منظره دریا-اتاق تویین استاندارد ۱۸ متری بامنظره شهر استانبول می باشند.اتاق تویین استاندارد با منظره دریا و شهر-اتاق تریپل بیسیک ۲۰ متری با منظره شهر می باشد.اتاق چهار نفره ۲۵ متری با منظره شهر-سوییت ۳۸ متری با منظره دریا است.

برای رزرو این هتل سه ستاره به منو تور استانبول توریاب مراجعه کنید

امامی بازدید : 33 پنجشنبه 10 بهمن 1398 نظرات (0)

در این مقاله از لست تورز همراه ما باشید. حقیقت آن است که زیبایی ویتنام سزاوار ستایش است، در این کشور مناظر شگفت انگیز، مکان‌های فرهنگی و تاریخی وجود دارند که شما از دیدن آنها غافلگیر خواهید شد. اینکه شما یک کوهنورد  باشید یا عاشق تاریخ و یا اینکه عاشق مسافرت هستید فرقی نمی‌کند، زیرا شما شیفته ویتنام خواهید شد. در ادامه می‌خواهیم نگاهی بیاندازیم به 25 عکس شگفت انگیز و الهام بخش از مناطق مختلف کشور ویتنام  که هر بینده ای را در تور ویتنام به خود جذب می‌کند.

خلیج LAN HAN، الماس مخفی ویتنام

ویتنام

مزارع برنج در MU CANG CHAI

ویتنام

MOC CHAU، یک منطقه روستایی در منطقه شمال غربی ویتنام

ویتنام

غروب خورشید در جزیره PHU QUOC

ویتنام

شهرباستانی HOI AN

ویتنام

صبح در دره BAC SON در شمال ویتنام

ویتنام

نمایی از کوه‌های ویتنام

ویتنام

دریاچه HOAN KIEM در مرکز هانوی

ویتنام

غروب خورشید در ساحل CO THACH، نمای عالی به همراه سنگ‌های رنگارنگ پوشیده شده از خزه

ویتنام

عبور از کوه‌های ویتنام

ویتنام

دره TAM COC RICE در منطقه

ویتنام

کاخ H'MONG KING در فلات سنگی دونگ وان

ویتنام

قایق‌های ماهیگیری در PHAN THIET، یک شهرستان بندر ساحلی در جنوب شرقی ویتنام

ویتنام

زندگی در اطرافل خط راه آهن در مرکز هانوی

ویتنام

غروب خورشید در دلتای مکونگ

ویتنام

یک کلاژ آپارتمان‌های قدیمی در هانوی

ویتنام

بازار مواد غذایی خیابانی در شهر هوشی مین

ویتنام

کار کردن زنان در شبکه‌های ماهیگیری در NHA TRANG، یک شهرستان ساحلی در ویتنام

ویتنام

دسته‌ای از سیم‌های الکتریکی در شهر هوشی مین

ویتنام

شهر امپریال HUE

ویتنام

غذای محلی

ویتنام

پیروان کائو دیی

ویتنام

معبد بای دینه در نین بینه

ویتنام

قایق سواری در اطراف مزارع برنج TAM COC

ویتنام

 

فروشگاه مواد غذایی قدیمی در هانوی

برای مطالب بیشتر کلیک کنید

امامی بازدید : 38 دوشنبه 23 دی 1398 نظرات (0)

در کجا دنبال کار بگردم

myjob

تازه فارغ‌التحصیل شده‌اید و به دنبال کار هستید؟ شغل خود را از دست داده‌اید یا برای پیشرفت به دنبال کار بهتری هستید؟ فرقی ندارد در چه وضعیتی به سر می‌برید. امروزه روش کار پیدا کردن با گذشته به طور کامل متفاوت است. امروز بسترهای متنوع و گسترده‌ای در اختیار دارید و به کمک آنها می‌توانید شانس خود را برای پیدا کردن کار افزایش دهید. اگر سوال شما نیز این است که در کجا دنبال کار بگردم ؟ این مقاله را تا انتها بخوانید تا جواب خود را بیابید.

روش‌های قدیمی کار پیدا کردن

در گذشته سازمان‌ها و شرکت‌ها برای جذب نیروی جدید بیشتر از کارمندان خود کمک می‌گرفتند. شاید به نحوی بتوان نام اینکار را پارتی بازی گذاشت البته اگر نیروی استخدام شده صلاحیت نداشته باشد.

روش دیگر آگهی دادن در روزنامه‌ها بود. این روش همچنان کاربرد دارد ولی بیشتر برای سازمان‌های سنتی به کار می‌رود. آیا دوست دارید در یک سازمان سنتی کار کنید که در آن به روحیه کارمند اهمیت چندانی داده نمی‌شود؟

از طرفی دیگر مصاحبه با تمامی افرادی که از طریق آگهی روزنامه تماس می‌گیرند برای کارفرمایان سخت و مشکل است به همین دلیل نمی‌توان اطمینان داشت بهترین شخص برای سمت مورد نظر استخدام شده است.

اگر علاقه دارید راحتتر در سمتی که لیاقت و مهارتش را دارید استخدام شوید و روز به روز خود و سازمان را به سوی ترقی هل دهید. راهکارهای ارائه شده در ادامه را مطالعه کنید.

کار مناسب

اولین قدم داشتن رزومه حرفه‌ای

مهم نیست در کجا دنبال کار می‌گردید. مهم این است یک رزومه حرفه‌ای از سوابق کاری و تحصیلی و اطلاعات شخصی خود داشته باشید. برای پیدا کردن شغل مناسب رزومه حرف اول را می‌زند. چون رزومه نویسی بسیار مهم است و آموزش رزومه نویسی نیز نیاز به مقاله مختص خود را دارد، در این مقاله به آموزش و بیان نکات نمی‌پردازیم. اما در مقالات بعدی به طور مفصل رزومه نویسی را آموزش خواهیم داد.

راه‌های کار پیدا کردن

خب فرض می‌کنیم شما یک رزومه خوب و حرفه‌ای تهیه کرده‌اید. حالا وقت آن است برویم سر اصل مطلب و قسمت جذاب مقاله یعنی راه‌های کار پیدا کردن! جواب سوال در کجا دنبال کار بگردم در عناوین زیر آشکار است.

شبکه سازی کنید

بسیاری شرکت‌ها نیاز به نیرو دارند ولی آگهی استخدام منتشر نمی‌کنند یا به دلایلی انتشار آگهی استخدام آنها عقب می‌افتد. به این موقعیت‌های شغلی، موقعیت شغلی نهان می‌گویند. اگر دامنه دوستان یا آشنایان شما وسیع باشد، با اعلام بیکاری خود و بیان ویژگی‌های شغل مورد نظر به احتمال زیاد می‌توانید شغل مناسبی پیدا کنید.

راه های پیدا کردن کار

یافتن دوست با مهارت‌های مشابه

اگر علاقه دارید از این شیوه راحتتر کار پیدا کنید باید دوستان و آشنایان بیشتری با مهارت‌های مشابه خود داشته باشید. به عنوان مثال من به عنوان یک نویسنده و تولید کننده محتوا باید در اکوسیستم تولید کنندگان محتوا حضور فعال داشته باشم. در دورهمی‌ها و همایش‌های مربوطه شرکت کنم و دوستانی همتای خود بیابم. شاید باورتان نشود ولی کار من در مای جاب به واسطه یکی از دوستان و همکاران من در این زمینه شروع شد.

ارتباط با همکلاسی‌های دانشگاه

سعی کنید ارتباط خود را با همکلاسی‌ها و دوستان دانشگاه حفظ کنید. زیرا اصولا همکلاسی‌ها مهارت‌ها و علایق مشترک بسیاری دارند. به همین دلیل در صورت پیدا شدن یک سمت شغلی مناسب دوستانتان حتما به شما اطلاع خواهند داد.

توقع بیجا ممنوع

تنها نکته مهم در اینجا این است که توقع بی‌جا نداشته باشید. منظورم همان پارتی بازی است. دنبال شغلی بگردید که واقعا مناسب شما است، به آن علاقه دارید و در آن مهارت کافی دارید. تنها در این صورت است که روز به روز پیشرفت خواهید کرد.

در لینکداین عضو شوید

شبکه‌های اجتماعی بخصوص لینکدین یا لینکداین بهترین بستر برای یافتن شغل هستند. در لینکداین شما صفحه‌ای ساخته و سوابق شغلی و تحصیلی خود را ثبت می‌کنید. به انتشار پست‌های تخصصی پرداخته و با سایر افراد متخصص در زمینه کاری خود آشنا شده و ارتباط برقرار می‌کنید. به همین دلیل افراد بیشتری شما را خواهند شناخت و به راحتی به رزومه شما نیز دسترسی خواهند داشت.

به علاوه در لینکدین کارفرمایان آگهی استخدام منتشر می‌کنند و این آگهی برای افراد با مهارت‌های مربوطه ارسال خواهد شد. یعنی ممکن است دنبال کار نباشید ولی یک کار خوب دنبال شما باشد.

لینکدین

در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید

همه ما روزانه در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داریم چقدر خوب است بتوانیم این فعالیت را هدفمند کنیم. برای مثال پست‌های شما در اینستاگرام می‌تواند جنبه آموزشی و تخصصی داشته باشند تا نشان دهید چه مهارت‌هایی دارید. می‌توانید یک وبلاگ داشته باشید و در آن مقالات تخصصی بنویسید. در هر صورت این فعالیت‌ها برای شبکه سازی شما بسیار مفید خواهند بود.

آژانس‌های کاریابی

آژانس‌های کاریابی بسیاری در سراسر کشور وجود دارند می‌توانید در یکی از آنها ثبت نام کنید و به دنبال کار بگردید. البته سعی کنید یک آژانس کاریابی خوب و معتبر پیدا کنید. بنده بعد از فارغ التحصیلی در یکی از این کاریابی‌ها ثبت نام کرده و بعد از گذشت حدود دو سال هنوز یک موقعیت کاری نیز برایم پیدا نشده است.

کاریابی

سایت‌های کاریابی

سایت‌های کاریابی بهترین گزینه برای پیدا کردن کار مناسب هستند. تنها کافیست رزومه خود را در سایت ثبت کنید. سپس برای موقعیت های شغلی مورد نظر در شهر خود رزومه را ارسال کنید. بسیار راحت و بدون دردسر! مای جاب یک سایت کاریابی با امکانات بالا است شما می‌توانید اپلیکیشن مای جاب را از بازار دانلود کرده و به راحتی کارهایتان را با گوشی موبایل نیز انجام دهید.

وب سایت سازمان‌ها

شما می‌توانید به وب سایت شرکت‌ها و سازمان‌هایی که علاقه دارید در آنها کار کنید مراجعه کرده و آگهی‌های استخدام‌ را مشاهده کنید. البته برای اینکار نیاز به پیگیری و سر زدن مرتب به برخی سایت‌ها وجود دارد.

سخن آخر

امروزه روش‌های پیدا کردن کار متفاوت و البته متنوع تر شده است. ما سعی کردیم تمام روش‌های موجود را بیان کنیم. اگر شما روشی دیگر به ذهنتان می‌رسد خوشحال می‌شویم از طریق نظرات با ما در میان بگذارید.

https://myjob.ir/blog/?p=2435

امامی بازدید : 40 سه شنبه 10 دی 1398 نظرات (0)

معرفی هتل گریسلند پوکت"PHUKET GRACELAND"

هتل گریسلند پوکت"PHUKET GRACELAND" یکی از هتلهای 5 ستاره پوکت میباشد.پوکت به عنوان "مروارید دریای آندامان" با سواحل و استراحتگاه تمیز و شنی سفید و شفاف با دریا آبی مشهور است. هتل گریس لند دارای دو استخر بزرگ در فضای باز و 4 رستوران و ناهار خوری، همچنین دارای یک آبگرم و بولینگ.اتاقهای هتل در پوکت گریس لند از ویژگی های مانند چوب جنگلی و دکور مدرن تایلندی تشکیل شده است. هر اتاق دارای یک تلویزیون، یخچال با مینی بار، و امکانات چای / قهوه . حمام خصوصی ، وان آب داغ در فضای بازمیباشد.مهمانان هتل میتوانند از امکانات دیگر هتل مانند کتابخانه بزرگ برای خواندن کتاب، اجاره اتومبیل، خشکشوئی، و اطاق امانات چمدان Parakang کافی شاپ  نوشیدنی های موجود در کناراستخر استفاده کنند.هتل5 ستاره گریس لند دارای 600 اتاق میباشد و از فرودگاه پوکت 45 دقیقه فاصله دارد.

منبع: لست تورز

در ادامه با تورهای اروپا آشنا شوید

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 1,543
  • بازدید کلی : 5,022