loading...
مطالب جالب دنیای وب و خبرها
امامی بازدید : 50 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

در ادامه به بررسی نکاتی می پردازیم که پاسخ سوال ما را خواهد داد. چرا دوچرخه سواری اهمیت دارد؟

پژوهشها، دوچرخه سواری را،باعث تولید مواد شیمیایی در بدن به نام «بتا اندورفین» میدانند، این هورمون ،حس خوب،آرامبخش،خنده نام دارد.

این شبه مخدرباعث کاهش درد،شادی،تقویت حافظه ،تنطیم ضربان قلب و خصوصا ضد افسردگی ست.

نکته مهم دیگر این است که تمام دانشمندان دنیا رو عقیده بر این ست:
که بشر با شتاب فراوانی در حال نابودی کره زمین
ست!!!
آنهم سیاره ی منحصر بفردی که در میان میلیاردها
کهکششان و منظومه نظیر ندارد!!!
ما هم در این نابودی سهیم هستیم!!!
مگر از خودرو استفاده نکنیم.
با استفاده از دوچرخه سهم کمتری از نابودی این
کره خاکی داشته باشیم!!!

برای سوزاندن 100 کالری
بهترین راه دوچرخه سواری ست
با کمترین زمان و لذذت بخش ترین شیوه!!

اهمیت دوچرخه سواری در آلمان

آلمانی‌ها با دوچرخه زندگی میکنن .
کودکان، جوانان و میانسالان و سالخوردگان
بیش از ۷۰ میلیون دوچرخه
هوای پاک و طبیعت بسیار زیبا در تمام شهرهای آلمان حاصل این عشق به دوچرخه سواریه
ایمان به سلامتی با دوچرخه ،تابستان و زمستان زن و مرد نمیشناسه.آنها همیشه با دوچرخه در‌ راهند.
دانش آموزان و دانشجویان و کارمندان و اساتید دانشگاه ، وکیل و وزیر برای به مقصد رسیدن از دوچرخه استفاده می کنند.

امامی بازدید : 36 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 نظرات (0)
مهمترین تفاوت پوستر و کاغذ دیواری در طرح کلی آنهاست. درواقع طرح های کاغذ دیواری همیشه طرح هایی تکرار شونده هستند. در حالی که طرح های پوستر میتواند به صورت تک تصویر یا تصویر تکرارشونده باشد. اطلاعات بیشتر

همچنین تفاوت دیگری که مشهود است به سایز و ابعاد تصویر مرتبط است. امکان تغییر سایز طرح های کاغذ دیواری وجود ندارد. در حالی که پوسترها اگر به صورت سفارشی باشند در ابعاد دلخواه مشتری تولید میشوند که موجب تغییر سایز طرح مورد نظر میشود. البته درحال حاضر پوسترهایی با ابعاد ثابت نیز وجود دارند که در اکثر موارد قیمتی پایین تر از پوسترهای دیواری با همان طرح و جنس در ابعاد سفارشی دارند.

موضوع دیگر که قابل توجه است تفاوت طرح های پوستر و کاغذ دیواری هستند. تمامی طرح های کاغذ دیواری درواقع طرح های گرافیکی هستند. ولی بین پوسترها علاوه بر طرح های مختلف گرافیکی طرح های کاملا طبیعی نیز وجود دارند که برای بعضی از فضاسازی ها بسیار کارآمد هستند. مانند طرح های طبیعت برای آلاچیق ها یا انواع طرح های گل و گیاه برای گل فروشی ها و همچنین انواع پوسترهای لباس مجلسی و عروس برای مزون ها که تاثیر بسیار زیادی درفضاسازی این گونه محیط ها دارد.

همچنین تفاوت دیگری که پوستر و کاغذ دیواری دارد در محاسبات هزینه ها هست. هزینه ی کاغذ دیواری ها به صورت متراژ هر رول محاسبه میشود. در واقع هر رول کاغذ دیواری که ممکن است پنج هفت ده یا شانزده متر مربع باشد دارای قیمت واحدی هست که بر اساس متراژ کار باید چند رول کاغذ تهیه شود و درواقع باید رول های کامل تهیه شود به طور مثال درصورت نیاز به خرید سه و نیم رول کاغذدیواری امکان خرید سه و نیم رول کاغذ دیواری وجود ندارد و باید چهار رول کاغذ تهیه شود.ولی هزینه ی پوستر اگر به صورت سفارشی تولید شود به صورت متراژی محاسبه میشود. یعنی اگر به طور مثال ده و نیم متر مربع پوستر نیاز باشد پوستر در همان سایز تولید شده و هزینه ای که باید پرداخت شود هزینه ی همین متراژ پوستر می باشد.

۳D-C85sROSTER-VITTORIA-PY46329S

 

گردآوری و تنظیم: مهرسا میرزایی– فروشگاه آنلاین دکوراسیون و تزئینات ۳ خط

 

برای انتخاب و خرید کاغذ دیواری یا سایر تزئینات دکوراسیون داخلی میتوانید به فروشگاه آنلاین ۳ خط مراجعه فرموده و از انواع طرح ها و جنسهای برترین برندهای تزئینات ساختمان استفاده نمایید.

همچنین برای مشاوره در خصوص انتخاب محصول جهت بررسی کیفیت محصول و یا مشاوره دیزاین میتوانید از بخش تماس با ما در سایت ۳ خط با مشاوران ما در ارتباط باشید.

فروشگاه ۳ خط مرجع دکوراسیون داخلی و تزئینات ساختمان

اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی
امامی بازدید : 53 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

بهترین برند دوچرخه در جهان چیست ؟

یک سوال کلیشه ای و پرطرفدار ، یک سوال با هزاران هزار جواب متفاوت از روی اغراض و اهداف متفاوت . برخی با حس طرفداری ،برخی با حس خراب کردن سایر رقبا ، برخی از روی نداشتن علم کافی و ..... خلاصه اینکه برای این سوال جوابهای زیاد و گاها خنده داری را خواهید شنید . 

حال آنکه درست آنست برای یافتن جواب اینگونه سوالات با تکیه بر قدرت درک و استعداد خودمان فقط کمی وقت گذاشته و به تحقیق بپردازیم . تحقیق هم که در حال حاضر با وجود اینترنت کاری تقریبا راحت و آسان شده است . 

به هر حال برای یافتن این سوال دست بکار میشویم و طبق معمول به سراغ سرچ در گوگل با مضمون : List of top 10 bicycle brands in the world  می رویم. سایتهای بسیاری به طبقه بندی برندها براساس معیار های مختلفی پرداخته اند. 

اولین نتیجه ما را به نشانی https://www.marketing91.com/bicycle-brands  در این سایت ابتدا توضیح داده شده که دوچرخه یک وسیله نقلیه است که در سراسر دنیا به دلایل زیادی بسیار مورد تقاضا و استفاده افراد قرا میگرد و سپس به رده بندی برندها پرداخته که از نظر این سایت برند GIANT (جاینت) بهترین برند دوچرخه دنیا می باشد .در اینجا ذکر می شود که این برند با اصالت بیشترین تقاضا را از جانب دوچرخه سواران در سطح دنیا دارد به طوریکه بیشتر از 12000 فروشگاه تخصصی و انحصاری این برند در 50 کشور دنیا این برند را به مشتریان عرضه میکنند.همچنین این شرکت طیف گسترده ای از محصولات را به مشتریان خود عرضه می نماید.

سایت بعدی به نشانی https://www.trendrr.net/5201/famous-bicycle-brands-in-the-world-10-top-seller  تقریبا همنظر با سایت اول جاینت را بهترین برند دوچرخه در دنیا می داند . وهمچنین بسیاری دیگری از سایتهای مرجع که هرکدام به نوعی این برند را برترین می دانند. در زیر می توانید سایر سایتها را ببیند که همگی جاینت را در صدر فهرست بهترین برند دوچرخه در دنیا طبقه بندی میکنند.

http://www.allrefer.com/15-extremely-popular-bicycle-brands-world

https://www.mostluxuriouslist.com/top-10-best-bicycle-brands-in-the-world

https://top10bestbikes.com/top-10-cycle-brands-popular-best-bicycle

 

در هر حال اینگونه باید گفت که بهترین برند دوچرخه بسته به آپشنهایی نظیر:

  1. کیفیت ساخت محصول از نظر متریال مورد استفاده به گونه ای که بیشترین استحکام و کمترین وزن را داشته باشد .

آدرس بتسایت: فوروارد https://bit.ly/3epQvGT

با ما همراه باشید درباره دوچرخه ها کلی خواهیم گفت.

امامی بازدید : 39 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

دوچرخهٔ کوهستان، دوچرخه ای مخصوص راه‌های بیرون شهری و جاده های خاکی و ناهموار است.دوچرخه کوهستان بعد از دوچرخه های هایبرید بیشترین تولید را به خود اختصاص میده. در قدیم معمولاً این دوچرخه‌ها ۸، ۹ و ۱۰ دنده در عقب و ۳ دنده در جلو داشتند، اما اکنون با پیشرفت این سبک از دوچرخه استانداردهای آن دستخوش تغییرات زیادی شده است و در جدید ترین مدل ها دنده در عقب به تعداد 12 و در جلو به تعداد 1 درآمده است. این فرایند باعث شده است که وزن سیستم دنده کتر و بازدهی بالاتری برای مسابقات داشته باشد.

 

Image result for xtc advanced 29 1 2018

 

این نوع دوچرخه به چهار دستهٔ عمده تقسیم می‌شود:

  • سخت:دارای انعطاف‌پذیری بسیار اندک
  • دم سخت(به انگلیسی: Hard tail):دارای انشعاب محور تعلیق جلویی و بدون محور عقب
  • دم نرم(به انگلیسی: Soft tail):دارای محور تعلیق عقب کوچک
  • دوگانه یا دارای سیستم تعلیق کامل(به انگلیسی: full suspension)v)

 

 

 

Image result for ‫سبک دوچرخه کوهستان‬‎

 

انواع رشته ای دوچرخه سواری کوهستان عبارتند از :

1.کراس کانتری Cross Country
هدف: در کراس کاتنری هدف افزایش قدرت عضلانی و سیستم قلبی عروقی و در کل توانایی - استقامت و آمادگی جسمانی است. 

1.1سبک کوهستان سواری :
از لحاظ شخص دوچرخه سوار یک کراس کانتری کار تفاوت زیادی با یک کورسی سوار ندارد. در این رشته دوچرخه سوار باید از آمادگی جسمانی و نیروی عضلانی خوبی برخوردار باشد و در شرایط سنگین ورزشی از استقامت بالایی برخوردار باشد. سربالایی های طولانی و خسته کننده و برنامه های سنگین و پر فشار از ویژگی های کراس کانتری است

 

دوچرخه های جاینت مناسب این سبک را می توانید در اینجا مشاهده نمایید.

 

2.دان هیل Down Hill
در دان هیل هدف بالال بردن مهارت و قابلیت کنترل دوچرخه در سرازیری ها و مسیر های دشوار است . 

امامی بازدید : 73 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

آیا به دنبال دوچرخه در قم هستید؟

شرکت آریا چرخ ایران از سال 1390 کار خود را در استان قم آغاز نمود و با توجه به داشتن چهار دهه سابقه در این زمینه و شناخت کافی از مردم استان قم تلاش خود را برای ارائه محصولات و کسب رضایت آنان به کار گرفت.

فروشگاه دوچرخه در قم

از جمله محصولات مهم این فروشگاه دوچرخه در قم می توان به دوچرخه های جاینت، انواع لوازم و قطعات دوچرخه و موتور های شارژی اشاره نمود.

فروشگاه آریا چرخ قم با توجه به سابقه درخشان خود توانسته است طی سال های گذشته رضایت مشتریان گرامی را حاصل نماید. ما علاوه بر معتبر ترین برند دوچرخه سازی دنیا (GIANT) دوچرخه های داخلی و خارجی دیگری را نیز در بازار عرضه نموده ایم که سبب ایجاد تنوع در انتخاب های مشتریان شده است.

همچنین از جمله برند های اختصاری فروشگاه آریاچرخ قم ADONIS و HILTON می باشند.

کمی درباره شهر قم

قم یکی از شهر های کلان ایران به حساب می آید که در نزدیکی شهر پایتخت یعنی تهران واقع گردیده است. وضعیت آب و هوا در شهر قم گرم و نیمه خشک می باشد. با توجه به تدابیری که طی سال های گذشته در این شهر صورت گرفته است امکان استفاده از دوچرخه ها نیز به طوری مناسب در سطح شهر قم ایجاد شده است. حرم حضرت معصومه و مسجد جمکران از مراکز زیارتی مهم قم هستند که همه ساله افراد زیادی از سراسر نقاط دنیا به این مکان ها می آیند.

همراه ما باشید

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 280
  • بازدید سال : 1,520
  • بازدید کلی : 4,999