loading...
مطالب جالب دنیای وب و خبرها
امامی بازدید : 30 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

اتاق‌خواب محلی است که بیشترین اوقات فراغت خود را هنگام حضور در خانه آن جا سپری می‌کنید. پس باید همگام با سبک و شخصیت شما باشد.اگر هنوز از سیستم دکوراسیون دوران کودکی خود استفاده می‌کنید، یک روز تغییر سبک اتاق‌خواب، باید در دستور کار قرار بگیرد.
حتی اگر نمی‌خواهید تغییرات زیادی از قبیل خرید مبلمان نو، تغییر پوشش رنگ و کفپوش ایجاد کنید، با این وجود تغییرات کوچک نیز می‌تواند به شما کمک کند اتاق خود را به فضای جدیدی تبدیل کنید که همراستا با شخصیت و احساس شما باشد.چند لوازم جزئی جدید هم می‌توانند به شما کمک کنند که به اتاقتان یک تغییر ساختاری عالی بدهید.

 

۱) تخت خواب را جا به جا کنید

حرکت دادن تخت خواب خود به بخش‌های مختلف اتاق و یا تغییر موقعیت آن می‌تواند روشی سریع و آسان برای ایجاد تغییرات کاملا متفاوت در اتاق شما باشد.اگر یک اتاق‌خواب کوچک دارید، تخت خودرا در یک موقعیت مقابل دیوار بچسبانید، اما سعی کنید آن را بر روی دیوارهای مختلف اتاق امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهترین فضا را ایجاد می کند.اگر اتاق شما بزرگ‌تر است، بالای تخت را در مقابل دیوار قرار دهید تا فضای بیشتری برای مبلمان دیگر ایجاد شود.شما همچنین می‌توانید ایده‌ی قراردادن آن به طور مورب در گوشه را امتحان کنید.

 

۲)تخت خواب خود را با این ترفند ها تغییر دهید

تغییر رنگ دیوار شما وقت گیر است، اما تغییر رنگ تخت خواب بسیار سریع است.روی مجموعه ی جدیدی از ملافه ها، کوسن های کوچک وچند وسیله ی تزیینی زیبا برای تزریق شخصیت بیشتر به فضای خود سرمایه گذاری کنید.نگران بازی با رنگ ها و انواع پارچه ها نباشید، چون این اتاق جدید نگاهی منحصر به فرد به شما می دهد.

۵-colorful-home-decoration-ideas-3

۳)منظم کنید

هنگامی که برای ایجاد فضایی شیک به منظم کردن آن می اندیشید، ریخت و پاش بزرگ‌ترین دشمن شما است.این کار باعث می‌شود که اتاق شما کوچک‌تر از آن باشد و حواس تان را از مبلمان و دکوراسیون تان پرت کند.از طریق اضافه کردن چند جعبه و سطل به رومیزی و قفسه خود، لوازم جانبی خود را مرتب کنید.
از جعبه‌ها و سبدهای خود استفاده کنید تا لباس‌هایتان را مرتب کنید و آن هارا از کف اتاق‌ها و روی صندلی‌ها بردارید.از شر هر لباسی، کتاب و لوازم جانبی خلاص شوید که دیگر نیازی به ایجاد فضای بیشتر در اتاق‌خواب نداشته باشید.

 

۴)از یک مجموعه جدید نقاشی ها استفاده کنید

نقاشی ها ممکن است چندان مهم به نظر نرسند اما به اضافه کردن رنگ به اتاق شما کمک می‌کنند و کاری می کند که فضای اطراف پنجره‌ها منظم تر به نظر برسند.
نقاشی های تیره را برای یک سبک دراماتیک ، نقاشی های روشن مات را برای سرزندگی وشادابی اتاق و نقاشی های روشن براق را برای ظرافت وآرامشبخشی اتاق انتخاب کنید.همچنین می توانید از سخت افزارهایی روبان برای تاثیر گذاری بیشتر روی فضا استفاده کنید.

home-decor-tips-1024×576

۵)دیوارهایتان را تزیین کنید

اثر هنری ابزار فوق‌العاده‌ای برای شخصی سازی فضای شماست .نقاشی‌های دیواری، پوستر، پرده‌ها و کاغذ دیواری را به دیواره‌ی اتاق‌خواب خود اضافه کنید که علایق را منعکس می‌کند.اگر شما در عکاسی مهارت دارید، می‌توانید چند قاب خالی برای نشان دادن کار خودتان انتخاب کنید.

 

۶)چند لامپ اضافه کنید

تعویض تجهیزات نورپردازی اتاق‌خوابتان می‌تواند زمان و تلاش و زحمت زیادی از شما بگیرد.خوشبختانه راه‌های دیگری نیز برای اضافه کردن نور به فضا وجود دارد.برای ایجاد منابع نور بیشتر در اتاق خود لامپ‌های مخصوص میز و چراغ کاری را به میز و قفسه اضافه کنید تا منابع نور بیشتری ایجاد کنید. یک لامپ طبقه ای در گوشه ی تیره تر اتاق قراردهید تا آن را روشن کند و درخشندگی بیشتری به اتاق شما بدهد.
از ریسه های رشته ای در کنار پنجره، دیوارها یا سقف بعنوان ابزاری برای روشن تر کردن اتاق خود استفاده کنید.
لامپ ها و به طور کلی نور ابزار مفیدی برای مطالعه و هستند، زیرا نور به شما کمک می‌کند از وارد شدن فشار به چشم دوری کنید.

 

۷)هارمونی رنگ ها را آزمایش کنید

هارمونی رنگ‌ها بهترین دوست دکوراسیون هستند.دو یا سه رنگ را انتخاب کنید که با یکدیگر تضاد دارند تا یک سبک برجسته ایجاد کنند که چشم را به خود جلب کند.شما می‌توانید رنگ‌های متضاد را پیدا کنید که با یک چرخه ی رنگ یکدیگر را تکمیل می‌کنند.از آن هادر داخل اتاق به شکل بالش‌ها، کوسن ها، اشیا تزئینی، پرده‌ها، کارهای هنری و لایه‌بندی استفاده کنید.اگر درکار با رنگ استعداد زیادی ندارید، یک کاغذ چاپی، قالیچه یا مجموعه‌ای از پرده‌ها را انتخاب کنید و لوازم جانبی دیگر را براساس آن ها انتخاب کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 1,310
  • بازدید کلی : 4,789